Re: Jak oceniacie Mozille?

Autor: x4y4 <xxxxyyyy_at_op.pl>
Data: Wed 16 Jun 2004 - 17:56:48 MET DST

> Troche dziwie sie osobie wychwalajacej pod niebiosa Mozille a postujacej
> z OE [i to zapewne z domu a nie przymus w pracy itp - wskazuje na to
> postowanie z neo i godzina wyslania]. Jak dla mnie to co najmniej dziwne
> zachowania. Wiekszego gniota niz OE trudno wyszukac. Jak ktos juz uzywa
> mozilli to ma jej podstawowe skladniki w pamieci i uzywanie messengera
> mozilli zamiast OE az sie prosi.

Hehe :-D tak rzeczywiscie trafiles. Uzywam OE i rzeczywiscie wysylalem z
domu bez przymusu. moze dlatego ze od 8 lat korzystam wlasnie z OE i mam
troszkie listow w nim popisanych? Na pewno z lenistwa.
Przeanalizowalem wiele programow pocztowych i zdaje sobie sprawe ze moze
istnieja lepsze niz OE ale akurat w tym przypadku jestem nieprzejednany. Dla
mnie OE to jest to czego potrzebuje i czego uzywam.
Co do kuriera pocztowego z Mozilli. No coz mamusiu naprawde staralem sie i
nie moglem przebrnac przez niego, poprostu wg mnie OE jest lepszy niz modul
z Mozilli. Zdazalo sie np: ze wskakiwalo toto do traya i za Chiny nie dalo
sie z niego wyrzucic.
Hmm ceny sprzetu dzisiaj nie sa juz az takie wysokie zebym nie mogl sobie
pozwolic na 512 ramu i Ath 2500+ na Asrocku ks8x, a wiezcie mi na takim
sprzecie Mozilla chodzi jak BMW w porownaniu do duzego Fiata (IE).
I jeszcze odnoszac sie do nakladek na IE. Wszystkie wykorzustuja silnik IE a
wiec ciagna za soba jego powolnosc i ukryte wady. Nieodparcie kojarzy mi sie
tutaj sytuacja reanimowania na sile plyt 486 przez wsadzanie specjalnych
podstawek umozliwiajacych prace pentium. Niby komputer zyskiwal na szybkosci
ale caloksztaltem i tak byla kupa. ;-)

i tyle
x4y4

---
Poczta zostala sprawdzona pod katem wystepowania gromadnego wirusow