Re: Karta dzwiękowa PCMCIA

Autor: Vituniu <vituniu_at_poczta.fm>
Data: Wed 16 Jun 2004 - 17:57:48 MET DST

> Witam!
> Czy spotkal sie ktos z Was z karta dzwiekowa
> do laptopa w formie karty PCMCIA? Taka, zeby
> mozna dostac ja w Polsce, bo widzialem gdzies
> na zagranicznych stronkach po ok. $500. Na
> Allegro nie ma:(

Bywaja... ale baaaardzo rzadko... niestety...

> Czy jest jeszcze jakas inna mozliwosc
> podpiecia karty audio do laptopa?

Hm... Jesli myslisz o sluchaniu mp3 w jako takiej
jakosci, to musisz zainwestowac w jakas karte PCMCIA
lub zewnetrzny przetwornik, chocby pod USB... o
ile ten laptop USB ma. Ale skoro nie ma karty muzycznej,
to cos mi sie mocno wydaje, ze na USB szans nie ma... ;)

A jesli chcesz, zeby cos po prostu wydawalo dzwieki,
to polecam Covoxa. :)

http://www.386.bajo.pl/modules.php?name=News&file=print&sid=52

Zlutowanie tego zajmuje pare minut (chyba, ze sie
rownoczesnie piwo z kumplem pije ;)) a koszt calosci
jest raczej smieszny. Najdrozsza byla wtyczka PAR ;)

I... nigdy bym nie powiedzial, ze 16 rezystorow moze
wydawac TAKIE dzwieki. :)

Pozdrawiam,
Vituniu.