Re: Jak zbudować HDD dołączanego do USB...

Autor: Marcin <guru.ANTYSPAM_at_texasnet.pl>
Data: Wed 16 Jun 2004 - 14:53:22 MET DST

> Zamiast typowego dysku proponuję kartę Compact Flash (zgodność z HDD) o
> mniejszych gabarytach, poborze energii, wadze oraz większej wytrzymałości
na
> wstrząsy. 1GB powinno wystarczyć.

1 GB to jest nic. Ja mam w aparacie 512MB, więc starczyłoby na 2 sesje a 256
MB w aparatach to już standard więc praktycznie zero korzyści z takiego
urządzenia.

> Myślę o tym, ale czasu niestety nie mam. Może z czasem tak. Taki moduł
jest
> do kupienia $$$.
> Proponuję poszukać ludzi na pl.misc.elektronika, może powstanie kolejny
> wspólny projekt.

Z tego co pamiętam to na allegro widziałem "image tank" czy jakoś tak.
Wyciągasz kartę z aparatu, wsadzasz do tanka, naciszkasz guzik a on zgrywa
wszystko na wbudowany dysk.
Może to jest rozwiązanie będzie satysfakcjonjące dla Was ??

--
Pozdrawiam,
Marcin.