Re: Wybor HDD

Autor: Lord <lord_pander_at_wp.pl>
Data: Wed 16 Jun 2004 - 14:56:20 MET DST

> Odwiedzilem 2 zaprzyjaznione sklepy, wszedzie mowia to samo tylko Seagate!
> Podobno Maxtory sa jednak glosniejsze, a instaluja ich nie malo, i jednak
> wracaja od czasu do czasu uszkodzone, czego o Barracudach nie mozna
> powiedziec...

mam u siebie 5x maxtor i 2xbarracuda i np. glosnosc maxtora w wersji sata
jest na poziomie barracudy 3 40gb 7200 obr/2mb cache, dysk slychac w
momencie gdy intensywnie z niego sie korzysta czyli np. kopiujac z hdd na
hdd a podczas normalnej pracy jest nieslyszalny. Co do trwalosci hdd to
pozostale maxtory ata 133 maja juz okolo 1,5 roku i sa bardzo eksploatowane
i nic sie z nimi nie dzieje natomiast padla mi juz raz barracuda 4 80 gb i
to po okolo 1 roku urzytkowania na poziomie calkowicie normalnym. Dlatego
tez nie jest przesadzone ze akurat barracudy sa wytrzymalsze niz maxtory.

warto poszperac w necie za testami na pewno cos sie znajdzie.