Re: Jak zbudować HDD dołączanego do USB...

Autor: Marek Jaroszewicz <syscorp_at_poczta.onet.pl>
Data: Fri 18 Jun 2004 - 11:04:17 MET DST

> 1 GB to jest nic. Ja mam w aparacie 512MB, więc starczyłoby na 2 sesje a
256
> MB w aparatach to już standard więc praktycznie zero korzyści z takiego
> urządzenia.

Wybacz, ale napisałem, że karta jest zgodna z HDD, czyli można stosować
wymiennie.
Może po prostu nie słyszałeś jeszcze o dyskach na kartach compakt flash.
W tym wypadku urządzenie jest jak najbardziej praktyczne, tym bardziej kiedy
się podłączy
dysk microdrive od IBM'a !!

> Z tego co pamiętam to na allegro widziałem "image tank" czy jakoś tak.
> Wyciągasz kartę z aparatu, wsadzasz do tanka, naciszkasz guzik a on zgrywa
> wszystko na wbudowany dysk.
> Może to jest rozwiązanie będzie satysfakcjonjące dla Was ??

Bardzo satysfakcjonujące, ale jedyna wada to cena :( nie dla mnie.

> --
> Pozdrawiam,
> Marcin.

Również pozdrawiam.