Re: Jak zbudować HDD dołączanego do USB...

Autor: Marek Jaroszewicz <syscorp_at_poczta.onet.pl>
Data: Wed 16 Jun 2004 - 13:55:22 MET DST

Witam,
  Też jestem tym zainteresowany.
Jest to całkowicie do zrobienia.
Zamiast typowego dysku proponuję kartę Compact Flash (zgodność z HDD) o
mniejszych gabarytach, poborze energii, wadze oraz większej wytrzymałości na
wstrząsy. 1GB powinno wystarczyć.
Myślę o tym, ale czasu niestety nie mam. Może z czasem tak. Taki moduł jest
do kupienia $$$.
Proponuję poszukać ludzi na pl.misc.elektronika, może powstanie kolejny
wspólny projekt.

Jak czegoś się dowiesz, to daj znać.

Pozdrawiam,
Marek Jaroszewicz