Re: AVI odtwarzanie

Autor: Marcin <mach82_at_wp.pl>
Data: Tue 15 Jun 2004 - 22:26:38 MET DST

> Zgadzam się - tylko lepszy CPU tu poradzi.
Na pewno się przyda.

> A lepsza karta nic nie da jak niektórzy doradzają!
Nieprawda. U mnie przy wymianie tnt2 vanta na geforce2 mx odczułem
wyraźną różnicę w odtwarzaniu filmów DivX.

> Miałem komputer 633 ( !!!! ) MHz, na którym dzwięk się rozjeżdzał. A to z
> powodu kiepskiej płyty (chipsetu), bo normalnie przy tym procku to spokojnie
> DivX'y powinny iść.
Coś chyba z kodekami miałeś problemy. Trzeba było spróbować inne, no
chyba że miałeś kompa z procesorem Via 633 MHz, to może uwierzę.

> Karta była Riva Vanta, zmieniłem ja na GF2Ti i to samo -
> kompletnie nic się nie zmieniło.
Czyli jednak miałeś coś z kodekami. Wymiana karty na szybszą daje
spory przyrost wydajności również w filmach. Wiem to z własnego
doświadczenia. Na k6-2 miałem spore problemy z płynnością, ale po
wrzuceniu Gf2 MX problemy znikły.