Re: Dysk z laptop mniejszy w Win niz pisze na obudowie

Autor: Piotr Kuć <SZUKAJ_W_STOPCE_at_nospam.invalid>
Data: Tue 15 Jun 2004 - 22:33:00 MET DST

"marc_zol" <marc_zol@poczta.onet.pl> wrote in
news:canl0r$tgo$1@achot.icm.edu.pl:

> Konwersja na FAT 32 czy tez NTFS zmniejsza ilosc mniejsca od nominalnej
> deklarowanej przez producenta dysku (bez formatu).

O, to ciekaw. Jak kupiłem tego laptopa to tam był Windows 98, którego
uaktualniłem do Windows 2000. Nie przypominam sobie żebym włączał konwersję
do FAT32, ale może poprzedni właściciel to zrobił.

W każdym razie dzięki za info, niedługo przetestuje tą teorię poprzez
reinstalką z formatem.

--
Pozdrawiam,
Piotr Kuć