Re: AVI odtwarzanie

Autor: Marco <notrue_at_interia.pl>
Data: Tue 15 Jun 2004 - 20:30:10 MET DST

Użytkownik "Sander" <ROT13_fnaqre3@tnmrgn.cy_ROT13> napisał w wiadomości
news:canf84.220.2@Hobby.od.18.lat...

> Szybszy CPU.

Zgadzam się - tylko lepszy CPU tu poradzi.
A lepsza karta nic nie da jak niektórzy doradzają!
Miałem komputer 633 ( !!!! ) MHz, na którym dzwięk się rozjeżdzał. A to z
powodu kiepskiej płyty (chipsetu), bo normalnie przy tym procku to spokojnie
DivX'y powinny iść. Karta była Riva Vanta, zmieniłem ja na GF2Ti i to samo -
kompletnie nic się nie zmieniło.