Re: Dysk z laptop mniejszy w Win niz pisze na obudowie

Autor: Fosgate <fosgate_at_poczta.onet.usun.to.pl>
Data: Wed 16 Jun 2004 - 00:36:33 MET DST

> Pirewsze słysze oczymś takim. Kiedy jakiś czas temu włączyłem
hibernację,
> to mi się utworzył w katalogu głównym ukryty plik hiberfil.sys o
wielkości
> 96MB (tyle mam pamięci fizycznej).

Być może przedmówca źle się wyraził. Może chodziło mu o ukrytą partycję na
zrzut pamięci RAM wykonywany przez np. Suspend To Disk czy coś o podobnym
działaniu. Ja u siebie mam mam możliwość uśpienia laptopa przez właśnie
Suspend to Disk. Działa to tak, że zawartość pamięci RAM i układu
graficznego jest zrzucana na dysk czyli niejako jest funkcja podobna do
hibernacji z 2000/XP. Różnica polega jednak na tym, że realizowana jest
poza systemem operacyjnym i również działa w 95/98/ME. Wymaga jednak
utworzenia za pomocą programu dostarczonego z laptopem ukrytej partycji o
rozmiarze minimum = RAM+Video RAM. Może masz utworzona taką właśnie
partycję. Jeśli masz dyskietkę startową 95/98 to uruchom fdisk, powinien
pokazać wszystkie partycje, również ukryte.
RF