Sieciowka ???

Autor: Piotr <cybpieroWYTNIJTO_at_poczta.onet.pl>
Data: Mon 14 Jun 2004 - 19:12:42 MET DST

Witam...
Mam dosc nietypowe pytanie... mam nadzieje ze to odpowiednia grupa. Otoz
posiadam lacze 1Mbit, wszystko chodzilo pieknie az tu nagle okolo tygodnia temu
zaczelo chodzic bardzo wolno, transfery zamiast 120Kb/s wynosza teraz MAX
12Kb/s... Dzwonilem do mojego ISP i wedlug technikow po ich stronie jest
wszystko OK. Po mojej stronie nie bylo instalowane zadne nowe oprogramownie,
nic nie chodzi w tle, nie bylo zadnych zmian w konfiguracji sieci, systemu,
czegokolwiek. Wymieniany tez byl modem , zmieniany kabel. I teraz moje
pytanie : Czy da sie jakos sprawdzic czy to nie karta sieciowa ??? Tak wiem,
mozna wsadzic nowa i potestowac ale ja nie mam takiej mozliwosci wiec pytam
tutaj... A moze ktos ma pomysl co moze powodowac takie pogorszenie ???
Przeczyscilem calego kompa, od RAMu po zasilacz, zainstalowalem czystego
windowsa na drugim dysku ale dalej to samp.... Najdziwniejsze ze upload
zachowuje sie w normie, jaki byl na poczatku taki jest nadal....

Prosze o szybka odpowiedz... ;/