Re: Sieciowka ???

Autor: wieniuszka <wieniuszka_at_gazeta.pl>
Data: Mon 14 Jun 2004 - 21:30:26 MET DST

trendy wrotkom mowimy nie. dnia pon 14. czerwca 2004 19:12 Piotr w artykule
<04c1.00000917.40cddc8a@newsgate.onet.pl> napisal na pl.comp.pecet:

> Witam...
> Mam dosc nietypowe pytanie... mam nadzieje ze to odpowiednia grupa. Otoz
> posiadam lacze 1Mbit, wszystko chodzilo pieknie az tu nagle okolo tygodnia
> temu zaczelo chodzic bardzo wolno, transfery zamiast 120Kb/s wynosza teraz
> MAX 12Kb/s... Dzwonilem do mojego ISP i wedlug technikow po ich stronie
> jest wszystko OK. Po mojej stronie nie bylo instalowane zadne nowe
> oprogramownie, nic nie chodzi w tle, nie bylo zadnych zmian w konfiguracji
> sieci, systemu, czegokolwiek. Wymieniany tez byl modem , zmieniany kabel.
> [...]
A jestes absolutnie pewien, ze ten 1MB to nie jest dla calej sieci lokalnej
i sasiedzi nie zjadaja transferu? bo jak na prywatnego uzytkownika to
calkiem spore lacze (oczywiscie nikomu nie bronie, ale jakos sie wierzyc
nie chce)
Albo moze ISP stosuje jakas zbojecka technike 'doczepiania' uzytkownikow...
mozesz popytac o to na pl.comp.networking albo w razie konkretnych
podejrzen i oskarzen wobec operatora - na pl.internet.polip

--
what's the number to 911?
pozdrawiam