Re: Sieciowka ???

Autor: vissim <vissim_at_poczta.onet.pl>
Data: Mon 14 Jun 2004 - 23:23:41 MET DST

Piotr napisał(a):

> Teleton to to nie jest ale nawet niech to chodzi na 50% swoich mozliwosci i nie
> bedzie zle, problem w tym ze to dziala na mniej niz 10%... Nawet w BOKu
> przyznaja ze sprawa jest dziwna. Jutro z rana bede sie z nimi klucil tyle tylko
> ze chce wykluczyc jakiekolwiek bledy z mojej strony.
> Co do systemu nie mozna nic sie przyczepic , testowalem na 3 OS i na wszystkich
> to samo.
> Sieciowka to Realtek 8139 z najnowszymi driverami, nic nie bylo zmieniane wiec
> watpie zeby sie popsula, a nawet gdyby to chyba wogole nie powinno byc netu ???
> [...]

jezeli uzywasz linuxa, to sprawdz programem mtr
nie bedzie to dokladne ale ja np w teletonie mialem opoznienia rzedu 1-2
sekund na hopie !!! A teleton mowil, ze nie ma problemu. to jest bol...
poza tym uzywaja sobie portu 60-go wiec i nic nie mozesz uruchamiac, ani
sie laczyc z komputerem zdalnym i tym portem.
Ogoglnie, do zdalnej administracji sie nie nadaje takie lacze :( -
czesto z reszta zrywa polaczenie
Ale co sie dziwic - ksiegowa wybierala lacze, to i wybrala te "tansze"....