Re: pytanie do profesjonalistow :) instalacja systemu

Autor: maX <aver_at_interia.pl>
Data: Sat 12 Jun 2004 - 21:24:39 MET DST

Użytkownik "Daniel H." <heland_NOSPAM@o2.pl> napisał w wiadomości
news:caff1c$ic9$1@nemesis.news.tpi.pl...
> ale ciagle jestem odsylany do googla
> tam niestety nie ma odpowiedzi na moje pytanie

I tu się mylisz. Tam są wszystkie odpowiedzi na wszystkie pytania. A jeśli
nie możesz znaleźć tej właściwej, twój problem (z wyszukaniem odpowiedzi)
można sprowadzić do następującego stwierdzenia:
"Nie ma złych odpowiedzi. Są tylko źle zadane pytania"
Skoro odsyłają cię do googla to wiedzą co robią. To są ludzie którzy
korzystali z wyszukiwarek (a także innych narzędzi do których obsługi
również wymagane są te same predyspozycje psychiczne i umysłowe co przy
obsłudze wyszukiwarki, tyle że na nieporównywalnie wyższym poziomie) w
czasach kiedy ty jeszcze mówiłeś na chlep byp a na muchy pta, pta. Więc
trenuj, trenuj, trenuj, a prędzej czy później docenisz istotę stwierdzenia
które wyłuszczyłem w cudzysłowiu - osiągając w ten sposób poziom zaradności
komputerowej pozwalający ci samodzielnie rozwiązywać pojawiające sie
problemy (z kompem), a nam (odpowiadaczom na posty) pozwalający skupić się
tylko na na prawdę prawdziwych problemach.