Re: pytanie do profesjonalistow :) instalacja systemu

Autor: Daniel H. <heland_NOSPAM_at_o2.pl>
Data: Sat 12 Jun 2004 - 21:40:31 MET DST

> I tu się mylisz. Tam są wszystkie odpowiedzi na wszystkie pytania. A jeśli
> nie możesz znaleźć tej właściwej, twój problem (z wyszukaniem odpowiedzi)
> można sprowadzić do następującego stwierdzenia:
> "Nie ma złych odpowiedzi. Są tylko źle zadane pytania"
> Skoro odsyłają cię do googla to wiedzą co robią. To są ludzie którzy
> korzystali z wyszukiwarek (a także innych narzędzi do których obsługi
> również wymagane są te same predyspozycje psychiczne i umysłowe co przy
> obsłudze wyszukiwarki, tyle że na nieporównywalnie wyższym poziomie) w
> [...]

a co Ty jestes jakis guru tej grupy?
ok skoro Twoj poziom inteligencji jest taki wysoki (wnioskuje z Twojej
wypowiedzi)
to wyswiadcz mi łaske i rozwiaz moj problem
mam nadzieje, ze w drodze wyjatku oderwiesz sie od NAPRAWDE (zwroc uwage na
poprawna pisownie tego slowa)
prawdziwych problemow i mi pomozesz

bedziesz mial mozliwosc pochwalenia sie swoimi predyspozycjami umyslowymi
(moim zdaniem zahaczaja juz one o inny wymiar, gdyz wiesz ile mam lat)

wiec czekam na juz NAPRAWDE konkretna pomoc (jesli oczywiscie jestes w
stanie to zrobic)