Re: pytanie do profesjonalistow :) instalacja systemu

Autor: Daniel H. <heland_NOSPAM_at_o2.pl>
Data: Sat 12 Jun 2004 - 19:34:54 MET DST

> powyzszy dokument jest rowniez dostepny w jezyku polskim;
>
> oprogramowanie umozliwiajace otwieranie okienek marki Windows
> /przez niewtajemniczonych zwane: System Operacyjny/ kosztuje
> dlatego ladny pare setek PLN, ze pod bezplatnym numerem telefonu
> siedzi pelno przeszkolonych konsultantow; wez wiec prosze numer
> swojej licencji i dzwon do centrum pomocy Windows;

mowisz to oczywiscie ironicznie
bo ich wyszkolony konsultant pewnie by stwierdzil, ze cos sie popsulo

wydaje mi sie, ze moj problem jest dosc specyficzny
i uznalem, ze ta grupa moze mi pomoc (po to chyba sa grupy)
ale ciagle jestem odsylany do googla
tam niestety nie ma odpowiedzi na moje pytanie

nie spotkalem sie tam, z czyms takim, ze podczas uruchamiania systemu z
dysku podlaczonego do USB
wystapil taki problem
jeszcze raz powtorze, ze z dysku w notebooku system dziala (widzi rowniez
podlaczony dysk)
nie jestem informatykiem, wiec nie wiem czy:
po 1 - system moze dzialac przez USB 1.1
po 2 - moze jest za wolny transfer i sie wiesza
po 3 - moze uszkodzone USB
po 4 - moze zle ustawienia biosu
itp itd

bardzo wiec prosze o odpowiedz kogos kto sie na tym zna lub mial podobny
problem
reszcie typu: poszukaj w googlu, zadzwon do MS, idz do profesora informatyki
itd po prostu dziekuje (bez urazy)

zycze milego dnia