Re: pytanie do profesjonalistow :) instalacja systemu

Autor: adasiek <podolany_at_poczta.wp.pl>
Data: Sun 13 Jun 2004 - 01:49:55 MET DST

maX wrote:

> Użytkownik "Daniel H." <heland_NOSPAM@o2.pl> napisał w wiadomości
>
> I tu się mylisz. Tam są wszystkie odpowiedzi na wszystkie pytania. A jeśli
> nie możesz znaleźć tej właściwej, twój problem (z wyszukaniem odpowiedzi)
> można sprowadzić do następującego stwierdzenia:
> "Nie ma złych odpowiedzi. Są tylko źle zadane pytania"
> Skoro odsyłają cię do googla to wiedzą co robią. To są ludzie którzy
[...]

OK - sproboj sobie zadac dowolne pytanie do grup googli;
powiem Ci co otrzymasz jako odpowiedz: otrzymasz kilkanascie
stron, z ktorej na kazdej bedzie po 10 linkow i kazdy bedzie
prowadzil do opisu zadanego przez Ciebie problemu; i tresc
kazdego bedzie brzmiala "poszukaj w google; bylo setki razy;"

akurat doszlo do takiego paradoksu, ze na googlach jest pelno
zaindeksowanych pelno postow "poszukaj w googlach" - a konkretne
odpowiedzi sa w znacznej mniejszosci;

adas;