Re: Czy dobrze zrobiłem??

Autor: maX <aver_at_interia.pl>
Data: Sat 12 Jun 2004 - 19:36:58 MET DST

Użytkownik "kgb007" <kgb007@poczta.wp.pl> napisał w wiadomości
news:cae995$1q6$1@news.onet.pl...
> W biosie ustawiłem napięcie na procesorze A1200 1.75
> natomiast programy MBM VHWM pokazują 1.85 postanowiłem to
> jednak zignorować.
>
> Tak więc mam pytanie czy dobrze zrobiłem ??
>
> Z tego co pamiętam 6% nie powinno być problemem dla
> procesora zwłaszcza że te czujniki chyba mają +/-10%.
>
> Napiszcie czy dobrze myślę.

Przed wszystkim co pokazuje sam bios ? Bo w jednym miejscu ustawiasz
napięcie, a w drugim (po restarcie) sprawdzasz co odczytuje detektor. I co
to za płyta w której nie działa autodetekcja napięcia ? Sprawdź w kodzie
procesora (ten ciąg literowo-cyfrowy na rdzeniu) jakie producent ustalił
napięcie. Masz najnowzy bios ?