Re: pytanie do profesjonalistow :) instalacja systemu

Autor: adasiek <podolany_at_poczta.wp.pl>
Data: Sat 12 Jun 2004 - 20:37:51 MET DST

Daniel H. wrote:

> wydaje mi sie, ze moj problem jest dosc specyficzny
> i uznalem, ze ta grupa moze mi pomoc (po to chyba sa grupy)
> ale ciagle jestem odsylany do googla
> tam niestety nie ma odpowiedzi na moje pytanie

nie wiem czy wogole przeczytales strone WWW pomocy, ktora
Tobie pokazalem; ten blad to jest INACCESIBLE_BOOT_DEVICE;
i jest to typowy blad braku sterownika do kontrolera hdd;
rowniez wystepuje, gdy sterownik zglasza inna geometrie
dysku, niz jest to w rzeczywistosci;

> nie spotkalem sie tam, z czyms takim, ze podczas uruchamiania systemu z
> dysku podlaczonego do USB
> wystapil taki problem

ok - nigdzie wczesniej nie pisales, ze problem dotyczy dysku
podlaczonego do kieszeni na USB - owszem pisales o dysku w kieszeni,
ale nie bylo slowa o kieszeni USB;

> jeszcze raz powtorze, ze z dysku w notebooku system dziala (widzi rowniez
> podlaczony dysk)

ale my nie jestesmy wrozki i nie wiemy co to znaczy "z dysku w
notebooku"; opisales problem nieuruchamiania sie windowsa NT
po instalacji na 40GB dysku twardym podlaczanym przez kieszen
USB; otrzymales na to odpowiedz, ze windows widzi
INACCESSIBLE_BOOT_DEVICE; w odpowiedzi piszesz, ze "z dysku w
notebooku dziala OK" - jezeli oznacza to, ze podlaczajac dysk
do kontrolera dyskow twardych z plyty glownej dziala ok, to
odpowiadam caly czas to samo: nie masz sterownika do kontrolera
dyskow twardych; w tym wypadku kontrolera udostepnianego przez
kieszen USB; albo nie znasz specyfikacji kieszeni, bo nawet
nie podales jaka to jest kieszen;

a z telefonem do M$ pisalem jak najbardziej powaznie;

adas;