Re: Nagrywarka ASUS CRW-5232AS QuieTrack - jestem prawie zdecydowany

Autor: BestSeller <best.sellerNO_at_SPAM.op.pl>
Data: Fri 11 Jun 2004 - 20:29:06 MET DST

On Fri, 11 Jun 2004 18:37:04 +0200, Marcin <mach82@wp.pl> wrote:

>Po co kupywac Asusa

Zeby wypalac plyty CD? ;)

Wiesz, gdybym byl pewny w 100% to nie wysmarowalbym takiego posta tutaj.

>jezeli najlepsza nagrywarka cdr/cd-rw jest LiteOn
>52327S i to w nizszej cenie niz ten Asus. LiteOn to sprawdzony naped,
>wiele osob go uzywa.

"Najlepsza" to mocne slowo, jestes go pewien?

"As a writer, the CRW-5232AS is hard to beat. The drive flew through our writing
tests in record time, beating our current champ, the LTR-52327S, by a couple of
seconds." <- http://cdrlabs.com/reviews/index.php?reviewid=220&page=Conclusion

>Z pewnoscia sie nie zawiedziesz. Poczytaj sobie
>opinie np. tu:
>http://sklep.komputronik.pl/pelny.php?id=6151

Wypowiedzi stronach komputronika sa cenzurowane, ale dzieki za link.

>(cena 140 zl. za wersje box)
>Jedynym minusem jest to ze naped ten jest troche glosny,

Jak pisalem, dla mnie jest to malo wazne, ale dzieki.

>Wszystkie te cechy posiada ten LiteOn. Dodatkowo LiteOn obsluguje
>Mount Rainier ktorego Asus nie obsluguje.

Z tego korzystal raczej nie bede - CD-RW uzywam wylacznie do wynoszenia danych do
kogos. Ale ok, to nie przeszkadza.

>LiteOn jest glosny ale mozna go wyciszyc. Asus tez bedzie glosny, przy
>predkosci nagrywania x52 nie ma bata zeby jakikolwiek naped byl cichy,
>nawet jezeli producent twierdzi cos innego.

Nie producent, tylko ceniony i starajacy sie o obiektywnosc serwis o tematyce CD:

"So is QuieTrack for real or is it just some marketing hype? While it doesn't make
the drive totally silent, it reduces the amount of noise significantly. Where the
original CRW-5232AS was a screaming beast, the QuieTrack version of the drive purred
like a kitten. In fact, I'd have to say that ASUS's new CD-RW is one of, if not the,
quietest 52x writers out there. "

Masz wiec obrazowe porownanie w anglojezycznym odpowiedniku cdrinfo.pl: wrzeszczaca
bestia i mruczacy kot.
http://cdrlabs.com/reviews/index.php?reviewid=220&page=Features
Natomiast pozwole sie sobie powtorzyc: kwestia glosnosci napedu nie jest dla mnie
zasadniczo wazna.

>Nie wiem co jest w wersji Box liteOn ale pewnie bedzie cos podobnego
>jak u Asusa, no moze bez playera DVD

Gdyby byl pelny Nero 6 (wraz z Expresem) to by wsumie wystarczylo. Faktycznie
nawciskali w tym Asusie kupe niepotrzebnego mi teraz oprogramowania.

>Daj sobie spokoj z allegro. Kup w sklepie LiteOn 52327S w wersji Box
>za 140 zl i ciesz sie nieprawdopodobna jakoscia i predkoscia.

Kicham w sklepie, nie podaja nawet symbolu sprzetu w cennikach. Jesli zas chodzi o
wspomniany juz sklep internetowy, to mozesz zajrzec tu:
http://groups.google.com/groups?q=komputronik+opinie&ie=UTF-8&hl=pl
jak widac zdania sa mocno podzielone. A na Allegro, przy odrobinie zdrowego rozsadku
mozna kupic superszybko nowy i dobry sprzet.

>Bo niewilu uzywa tej nagrywarki jesli jest pewny LiteOn.
>Zobacz tu i popatrz na top 15 nagrywarek po prawej stronie. LiteOn
>jest na 1 miejscu a Asusa nie ma wogule ...
>http://www.cdrinfo.pl/software/stronaspw.php?oneid=3347184729

Nie zawsze najpopularniejsze znaczy najlepsze, co nie oznacza, ze zaprzeczam
wyzszosci LiteOna.

>Wybor nalezy do ciebie,

Dzieki! :)

>ale IMHO nie ma sie co zastanawiac. Bierz
>LiteOn.

Dziekuje Ci uprzejmie za Twoja opinie. Z decyzja chce poczekac do konca dlugiego
weekendu, wiec mam jeszcze chwile na podjecie decyzji. Odnotowuje wplyw Twojego posta
na moj proces decyzyjny (LOL!), ale w pelni zdecydowany jeszcze nie jestem.

Pozdrawiam
BestSeller