3COM 3C905B-TX FastEtherlink XL

Autor: Ryżu <ryzu_at_o2.pl>
Data: Fri 11 Jun 2004 - 20:39:12 MET DST

Karta sieciowa jak w temacie.
Problem polega na tym że króregoś pięknego dnia przestała świecić dioda LINK
na śledziu karty a co za tym idzie nie ma połączenia.
Karta jako karta jest wykrywana przez system instalowana i niby wszystko
działa, zajmuje IRQ 11 jak zawsze a dioda nie świeci i połączenia też brak.

Czy ktoś wie co się sypnęło??

Pamiętam, że przy samym kompie nie mieszałem napewno owego razu ale
odpinałem kabel po drugiej stronie (po stronie routera) i wpiąłem (chyba w
podpięty do mojej karty z drugiej strony) tester okablowania.

Mogło się coś zhajcać ??