Re: Nagrywarka ASUS CRW-5232AS QuieTrack - jestem prawie zdecydowany

Autor: Marcin <mach82_at_wp.pl>
Data: Fri 11 Jun 2004 - 22:31:43 MET DST

> Zeby wypalac plyty CD? ;)
>
> Wiesz, gdybym byl pewny w 100% to nie wysmarowalbym takiego posta tutaj.
Rozumiem. LiteOn tez mozesz uzywac jako wypalarki z rownie dobrym
rezultatem.

> "Najlepsza" to mocne slowo, jestes go pewien?
 Zdecydowanie.

> "As a writer, the CRW-5232AS is hard to beat. The drive flew through our writing
> tests in record time, beating our current champ, the LTR-52327S, by a couple of
> seconds." <- http://cdrlabs.com/reviews/index.php?reviewid=220&page=Conclusion
Ale co z jakoscia nagranych plyt. Czy jestes pewien ze takie CD bedzie
mozna odczytac za kilka miesiecy ? LiteOn wypali plyte w podobnym
czasie lub szybszym (na roznych nosnikach sprawa moze wygladac roznie)
ale jakosc nagranie bedzie bardzo dobra i nie bedzie problemo z
odczytem w innych napedach.

> Wypowiedzi stronach komputronika sa cenzurowane, ale dzieki za link.
Bluzg to oni nie wpuszczaja, ale opinie negatywne jak najbardziej.

> Jak pisalem, dla mnie jest to malo wazne, ale dzieki.
Ale dobra jakosc za niska cene napewno sie przyda. Po co wydawac
wiecej na naped ktory nie bedzie lepszy ?

> Z tego korzystal raczej nie bede - CD-RW uzywam wylacznie do wynoszenia danych do
> kogos. Ale ok, to nie przeszkadza.
Nigdy nic nie wiadomo, w przyszlosci moze sie przydac, a LiteOn to
inwestycja na dlugie lata.

> Nie producent, tylko ceniony i starajacy sie o obiektywnosc serwis o tematyce CD:
[ciach]

> Natomiast pozwole sie sobie powtorzyc: kwestia glosnosci napedu nie jest dla mnie
> zasadniczo wazna.
A ja juz napisalem ze LiteOn mozna wyciszyc. Przy nagrywaniu nie ma
bata, obie beda dosyc glosne (przeciez plyta wiruje z ogromna
predkoscia). Ale jezeli to nie ma znaczenia to nie ma problemu.

> Gdyby byl pelny Nero 6 (wraz z Expresem) to by wsumie wystarczylo. Faktycznie
> nawciskali w tym Asusie kupe niepotrzebnego mi teraz oprogramowania.
Soft pewnie bedzie podobny, ale zawsze przed zakupem trzeba sie
upewnic.

>A na Allegro, przy odrobinie zdrowego rozsadku
>mozna kupic superszybko nowy i dobry sprzet.
Lub tez mozna sie niezle wpakowac. Osobiscie kupowalem kilka razy na
allegro i nie mialem klopotow ale lepiej dmuchac na zimne. Pamietaj ze
do ceny sprzetu trzeba tez doliczyc koszty wysylki, wiec czesto przy
sprzecie w niewielkiej cenie nie jest to oplacalne.

> Nie zawsze najpopularniejsze znaczy najlepsze, co nie oznacza, ze zaprzeczam
> wyzszosci LiteOna.
No ale popularnosc z czegos sie bierze. W kwestii nagrywarek najlepiej
popytac na forum www.cdrinfo.pl, oni znaja sie najlepiej.

> Dzieki! :)
Prosze bardzo :P

> Dziekuje Ci uprzejmie za Twoja opinie. Z decyzja chce poczekac do konca dlugiego
> weekendu, wiec mam jeszcze chwile na podjecie decyzji. Odnotowuje wplyw Twojego posta
> na moj proces decyzyjny (LOL!), ale w pelni zdecydowany jeszcze nie jestem.
W razie watpliwosci pytaj na forum www.cdrinfo.pl tam uzyskasz
najbardziej wyczerpujace odpowiedzi.

> Pozdrawiam
> BestSeller