Uzywane laptopy - co polecacie ? Jakies ryzyko ?

Autor: Przemek I. <use.netUSUN_at_TOgazeta.pl>
Data: Fri 11 Jun 2004 - 19:06:25 MET DST

Witam.
Musze kupic laptopa uzywanego do okolo 2000.
Znalazlem DELL, IBM - co sadzicie o tych firmach ? Co lepsze ?
Za te pieniadze mozna dostac P3 500, 256 RAM, 14 cali - tyle mi starczy.

Jest jakies ryzyko kupując użtwanego laptopa czy na giełdzie (jestem z
warszawy a tutaj sporo widzialem na gieldzie) ? Moze być tak, że na
zewnątrz wszytko wygląda ładnie w środku będą nieorginalne części ? Można
to jakoś sprawdzić ? Niestety na laptopach wogóle sie nie znam :(.

--
 Przemek