Re: Uzywane laptopy - co polecacie ? Jakies ryzyko ?

Autor: Kit <adarpo.niespam_at_wp.pl>
Data: Sun 13 Jun 2004 - 01:58:15 MET DST

Użytkownik "Przemek I." <use.netUSUN@TOgazeta.pl> napisał w wiadomości
news:Xns9505C26F6B1DDgiboniasty@127.0.0.1...
> Witam.
> Musze kupic laptopa uzywanego do okolo 2000.
> Znalazlem DELL, IBM - co sadzicie o tych firmach ? Co lepsze ?
> Za te pieniadze mozna dostac P3 500, 256 RAM, 14 cali - tyle mi starczy.
>
> Jest jakies ryzyko kupując użtwanego laptopa czy na giełdzie (jestem z
> warszawy a tutaj sporo widzialem na gieldzie) ? Moze być tak, że na
> zewnątrz wszytko wygląda ładnie w środku będą nieorginalne części ? Można
> to jakoś sprawdzić ? Niestety na laptopach wogóle sie nie znam :(.

Ostatnio zaliczyłem pady trzech IBM T21. Czyli swego czasu górna półka. 3 x
wymiana matryc. Stało się sto 2 tygodnie przed upływem 3 letniej gwarancji.
Dyskusja na temat pogwaranyjnej awaryjności oraz cen z serwisem, ostudziła
mój zapał do zakupu używanych laptopów, które nie mają chociaż roku
gwarancji przed sobą.

Ukłony,
KiT