Re: Uzywane laptopy - co polecacie ? Jakies ryzyko ?

Autor: Martti <mmrozinski_at_poczta.bezspamu.onet.p.l>
Data: Fri 11 Jun 2004 - 22:57:25 MET DST

Użytkownik "Przemek I." <use.netUSUN@TOgazeta.pl> napisał w wiadomości
news:Xns9505C26F6B1DDgiboniasty@127.0.0.1...
> Witam.
> Musze kupic laptopa uzywanego do okolo 2000.
> Znalazlem DELL, IBM - co sadzicie o tych firmach ? Co lepsze ?
> Za te pieniadze mozna dostac P3 500, 256 RAM, 14 cali - tyle mi starczy.
>
> Jest jakies ryzyko kupując użtwanego laptopa czy na giełdzie (jestem z
> warszawy a tutaj sporo widzialem na gieldzie) ? Moze być tak, że na
> zewnątrz wszytko wygląda ładnie w środku będą nieorginalne części ? Można
> to jakoś sprawdzić ? Niestety na laptopach wogóle sie nie znam :(.

Czesc
na co zwrocic uwage?
1 dysk, czy nie ma bad'ow
2 napedy czy czyta plytki i jak to robi szybko, podobnie z fdd
3 matryca czy nie ma martwych/wypalonych pikseli, rownomiernie jest
podswietlona
czy nie meczy wzroku
4 bateria ile trzyma - w czasie normalnego uzywania - np. praca w edytorze
tekstu
i przy obciazeniu (moze to byc prime95, albo np film w divx)
5 klawiatura i urzadzenie wskazujace

wybierz sprzet markowy, sa trwalsze maja lepszy support,zwykle aktualne
sterowniki
ja bym unikal wynalazkow, nawet markowych.czyli zeby laptop byl jak
najbardziej standardowy

pozdro,
Martti