Re: Comment - ankieta nt. Athlon XP 2400+

Autor: Mancer <mancer_at_o2.pl>
Data: Tue 08 Jun 2004 - 00:34:13 MET DST

"maciej (m.)" <alt.pl.neo@poczta.usunto.neostrada.pl> wrote:

> wszystko w porzadku dopoki nie ma zwiechy.

Czyli nie jest w porządku :)

> u mnie jednak zwiechy sie zdarzaja.
> zwlaszcza po godzinie lub 1,5 godziny latania
> MS FS 2004 lub jezdzenia NFS 6.
> Podejrzewalem grafe bo mam GF4 MX440
> i byla bez wentylka - dokrecilem wentylek
> i niby jakis czas bylo ok. Ostatnio znow zwiecha.
> ale zawsze po zawieszeniu temp. na procu wskazywana byla
> powyzej 65. (po resecie !)
>
> i cio ty na to ?

Ja sadze że na 99% to wina przegrzewającego się procka.
Zapuść monitor temperatury i torture test w
prime95 (max heat) i obserwuj :)

Potem kup dobry wiatrak.
Np. http://www.allegro.pl/show_item.php?item=26332162 :)

Ostatnio Pojawiły się ich "podróbki" firmy Pentagram.
Nazywa się to Freezone 92 Cu czy coś. O połowę tańsze,
a równie skuteczne. Do dostania w Media Markcie, czy na
giełdzie. Kupiłem z "pewną niepewnością", ale okazał się
super. Chłodek i cisza. Naprawdę polecam!

Ja mam teraz NF7 z 2500@3200Xp .(niestety) podniesiony
Vcore do 1.725V. Na najniższych ustawieniach wiatraka
40C idle, 51 stress. jeden wiatrak w obudowie wyciągający
powietrze. Ok 26C w pokoju.

Wcześniej miałem Spire IV i na takich ustawieniach nie
chodził stabilnie.

--
Wojciech "Mancer" Przbysz