Re: Comment - ankieta nt. Athlon XP 2400+

Autor: maciej \(m.\) <alt.pl.neo_at_poczta.usunto.neostrada.pl>
Data: Mon 07 Jun 2004 - 23:35:01 MET DST

Użytkownik "Merlin" <merlin0[NOSPAM]@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
news:ca2k2s$q9e$1@inews.gazeta.pl...
> Witam,
>
> Ze względu na rózne sposoby pomiaru temperatury przez płyty główne cięzko
> będzie o jakies racjonalne wnioski. Odchyłki mogą przez to osiagnać nawet
> z 15 stopni przy rzeczywistej takiej samej temperaturze. . Rózne sa takze
> warunki panujace w obudowach czasami otwartych. Ale cóż może zmniejszy sie
> liczba postów w stylu : O rany mój athlon ma 55 stopni i sie topi w oczach
> :))))

wszystko w porzadku dopoki nie ma zwiechy.
u mnie jednak zwiechy sie zdarzaja.
zwlaszcza po godzinie lub 1,5 godziny latania
MS FS 2004 lub jezdzenia NFS 6.
Podejrzewalem grafe bo mam GF4 MX440
i byla bez wentylka - dokrecilem wentylek
i niby jakis czas bylo ok. Ostatnio znow zwiecha.
ale zawsze po zawieszeniu temp. na procu wskazywana byla
powyzej 65. (po resecie !)

i cio ty na to ?

pozdro,
m.