Re: Overlocking Durona

Autor: Volus <volus_at_no_spam.post.pl>
Data: Tue 08 Jun 2004 - 00:28:30 MET DST

> Co to znaczy "prawie stabilnie"?
>
> Procesor albo działa całkowicie stabilnie, albo nie nadaje
> się do użytku. Stanów pośrednich nie ma. Po co podkręcać
> parę megaherców, jeżeli potem co chwilę się będzie zawieszał?
"Prawie stabilnie" działa 90% overclockowanych procków czyli 2h grania, 2h
newsów itp nie robi problemów ale prime95 po paru godzinach sie wywala
(tak jest u mie) moge oczywiscie zainwestowac w nowe chlodzenie, obudowe,
zasilacz i wszystko inne tylko po co? Komputer ma dzialac i robic co do
niego nalezy a nie znocić testy. Mój służy do office'a, internetu, i
czasem grania (strategie, niestety nie dłużej niż 1-2 godz.) więc
wyastarcza w zupełności. A że po 14 godz. prime95 się krzaczy to naprawdę
nie jest ważne.

--
Piotr 'Volus' Wolski
"ZIEMIA ! - krzyknęli rozbitkowie