Re: zasilacz a temperatura

Autor: maciej \(m.\) <alt.pl.neo_at_poczta.usunto.neostrada.pl>
Data: Sun 06 Jun 2004 - 13:35:03 MET DST

Użytkownik "g!b" <gib@chello.pl> napisał w wiadomości
news:yoAwc.52821$vP.6523@news.chello.at...
> Sprawdz to co jeszcze kolega wczesniej napisał, a mianowicie ilosc pasty,
bo
> jak to mowia co za duzo to niezdrowo ;-)

hmmmm to ciekawa teoria, bo jak na moje
to ile pasty bym nie dal, to przy docisnieciu
radiatora (po zachaczeniu spinki)
i tak co ma sie wycisnac to sie wycisnie
a reszta zostanie i to jest dokladnie to co wypelni
mikroluki pomiedzy radiatorem a struktura procka
czyli na styku struktura-radiator bedzie zawsze tyle samo.
i dokladnie tyle ile trzeba.
nie powiecie mi chyba ze radiator nie bedzie w stanie
wycisnac pasty, powiesi sie na niej i bedzie jej za duzo.
:-))
z tego co obserwuje to zazwyczaj trza sporo sily
zeby zapiac spinke wiec docisk jest bankowo spory.

ktos tu kiedys poza tym pisal ze na takiej plycia jak moja
(GA-7VT600) proc zawsze bedzie cieplejszy
z uwagi (z tego co pisal) na to, ze ciut wyzsze napiecie
dostaje core procka. u mnie bios pokazuje
1,67 - dobrze to czy za duzo ?

pozdro,
m.