Re: zasilacz a temperatura

Autor: g!b <gib_at_chello.pl>
Data: Sun 06 Jun 2004 - 10:15:26 MET DST

maciej (m.) wrote:
> na procu mam wentyl. Cooler-Master
> (oryginalnie byl taki w BOX'ie)
> zasuwa zazwyczaj na 4440 czasami na 4560 o/min

Hmmm dosc szybko sie kreci ten wiatrak :o
u mnie w kompie jest athlon 1700+ i na procku nie mialem wiekszej
temperatury jak 43 stopnie, przy wiatraku cooler mastera, ktory srednio
kreci sie ok 2000obr/min (czasami mniej).

Kiedys kumpel skarzyl sie na wysoka temperature procka mial ok 70 stopni na
Duronie... po zdjeciu radiatora z wiatrakiem ku mojemu zdziwieniu zobaczyłem
ze radiator byl zalozony odwrotnie i NIE stykał sie on cala powierzcchnia z
procesorem :-P
Az dziwne ze dociskajac w ten sposob radiator nie ukruszył procka ;]

Sprawdz to co jeszcze kolega wczesniej napisał, a mianowicie ilosc pasty, bo
jak to mowia co za duzo to niezdrowo ;-)

--
pozdr.
g!b