Re: Procomp BVD2A - co do tego można wsadzić???

Autor: Magik <wladek_g_at_o2.pl>
Data: Sun 06 Jun 2004 - 13:32:54 MET DST

> A jaką? Temat wiadomości nie jest jej treścią i tylko informuje jaka jest
> treść/pytanie...

sorki ale jak tak bardzo chcesz to podam: Procomp BVD2A.

> ^^^^^
> A g... prawda, bo jest napisane!

a ja coś słyszałem że niedawno obie formu wprowadzono do użycia wymiennie :P
, ale jestem tego pewien na 99,99999%

> Zrób update biosu i potem poszukaj AIDA32, programu takiego, postaw u
> siebie i sprawdź [AFAIR podaje] maksymalną szybkość procesora... Dalej
> chyba wiesz... A znajomego serwisanta możesz troszku zlinczować za brak
> tekstu o updacie BIOSu.

update już zrobiłem :) ale nie mogę po nim zabootować z dyskietki , bootuje
tylko z płyty :(
teraz zabieram się za szukanie czegos co się zowie AIDA32 :)

pozdrawiam