Re: Radeon 9600 PRO czy GF 5600/5700 ULTRA ?

Autor: Łukasz Ledóchowski <lukled_at_tlen.pl>
Data: Wed 02 Jun 2004 - 21:47:13 MET DST

Jormungandur wrote:

> *R9800Pro (Sapphire ATI Radeon 9800Pro) ~1050zł*
> *FX5950 (WinFast A380U) ~2100zł*

Co mnie interesuje cena 5950?

> Proponuje skorzystać z grafiki do której linka ci podałem wcześniej, a
> później się wypowiadać.
> http://www.benchmark.pl/artykuly/testy/wybieramy_karte_do_FarCry/wynik
> i/wyniki-12.gif

Wszystkie testy ci sie do Far Cry sprowadzają?

> Ja widzę wyraźnie różnicę w wydajności. Skoro R9800Pro kosztuje
> 1050-1100zł to szajfix nie jest wart 800zł. Nikt zdrowy umysłowo nie
> kupuje 100% droższej karty która jest słabsza od modelu za połowe jej
> ceny.

Kto mowił o kupowaniu 5950? Czytałeś chociaż? Mówiłem o kupowanie
5900XT i modowaniu.

> Co najwyżej twója wypowiedź potwierdza że nie czytasz co do ciebie
> ludzie piszą i nie przyjmujesz do wiadomości faktów, a tylko błędne
> opinie które gdzieś kiedyś zasłyszałeś.

Czytam testy. Pomyśl, że Far Cry nie jest jedyną grą.

> Wiesz fiat 126p tez ma pochlebne opinie: jest tani, tanie części,
> łatwo się pcha bo nie jest cięzki........ ale to nie znaczy że ludzie
> je wydający wiedzą co mówią i warto ich słuchać.

Pochlebne, czyli został pozytywni oceniony w testach na poważnych
stronach o sprzęcie. Ale chyba ich nie czytasz...

> Przewagę cenową napewno bo jest droższy.

I wydajnościową w starszych grach a często i w nowszych.

> Lepiej dopłacić 10-15% i kupić sensowną kartę, aniżeli wyrzucać 900zł
> do kosza.

Nie mówie, że nie jest dobrze dopłacić, ale jeżeli ktoś ma 900 zł to
5900XT będzie najlepszym wyborem.

--
# http://www.allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=10223
# Łukasz Ledóchowski lukled@tlen.pl GG:503647