Re: Radeon 9600 PRO czy GF 5600/5700 ULTRA ?

Autor: Jormungandur <ati_at_WYTNIJpoprostu.net>
Data: Wed 02 Jun 2004 - 22:03:15 MET DST

Użytkownik "Łukasz Ledóchowski" <lukled@tlen.pl> napisał w wiadomości
news:c9larv$krq$1@inews.gazeta.pl...

> Co mnie interesuje cena 5950?

W ostatniej wypowiedzi bardzo ciebie interesowała :)

> Wszystkie testy ci sie do Far Cry sprowadzają?

> Czytam testy. Pomyśl, że Far Cry nie jest jedyną grą.

Proponuje przeczytać pierwszy post w tym wątku (o jaką grę chodzi
pytajacemu).

FarCry jest przez wiele osób uważany za przedsmak nadchodzących gier (i nie
bez powodu) i lepiej za wczasu kupić z głową, aniżeli później mieć do siebie
pretensje.

> Kto mowił o kupowaniu 5950? Czytałeś chociaż? Mówiłem o kupowanie
> 5900XT i modowaniu.

Modowaniu na 5950 która jest i tak słabsza od konkurencji za 1100zł.

Proponuje poczytać trochę o samej architekturze fx'a.

> Pochlebne, czyli został pozytywni oceniony w testach na poważnych
> stronach o sprzęcie. Ale chyba ich nie czytasz...

W przeciwienstwie do ciebie czytam i potrafię po wykresie obrazującym
wydajność wywnioskować co jest warte swojej ceny.

> Nie mówie, że nie jest dobrze dopłacić, ale jeżeli ktoś ma 900 zł to
> 5900XT będzie najlepszym wyborem.

Proponuje nie brać tego zdania przez nikogo do końca na poważnie :)

--
[ Intel & ATI Fanatic User 4Ever | http://biuro24.pl ]
[ P4 3500 + CNPS7000A-Cu | 1024MB DDR400 CL2 TwinMOS ]