Re: Problem z karta dzwiekowa w Win98 :(

Autor: M.A.N.i (kczosnyk_at_[nospam)
Data: Wed 28 Apr 2004 - 10:36:55 MET DST

> "pierwsze primo :D" - skoro grupa sprzętowa to odkurzyć sprzęt; no
> i wymienić zasilacz :D
> "drugie primo" - http://www.cmedia.com.tw/download/cmi8330.htm ;
Nie wiem czy czytales , ale testowalem kilka wersji sterow do tej karty,
wiec znam ta strone :)

> "trzecie primo" - dołożyłeś tę kartę do działającego sHITOWSa, czy
> instalowałeś go z zamontowaną kartą?
Wiesz wszystko zaczelo sie sypac (zwichy explorer.exe i iexplore.exe) po
dolozeniu do tej kupy zlomu zlacza USB. Zrobilem reinstalacje - to pomglo na
ktora chwile - przez 2 h chodzilo stabilnie, a po juz nie (ta sama sytuacja
ze zwichami). Wkoncu jednak doszedlem do tego, iz wywolywana jest ta
sytuacja jakims bledem w sterowniku od C-Medi. No to zaczalem instalowac
rozne wersje sterow i kiszka.
A karta siedziala od poczatku w kompie.

--
|___ "  Associaçăo de Capoeira  "