Re: Problem z karta dzwiekowa w Win98 :(

Autor: Michal Lukasik (michu_at_[wytnij)
Data: Wed 28 Apr 2004 - 11:30:23 MET DST

04-04-28 10:36:55, "M.A.N.i" <kczosnyk@[nospam]master.pl> napisał(a):

> Wiesz wszystko zaczelo sie sypac (zwichy explorer.exe i iexplore.exe) po
> dolozeniu do tej kupy zlomu zlacza USB. Zrobilem reinstalacje - to pomglo na
> ktora chwile - przez 2 h chodzilo stabilnie, a po juz nie (ta sama sytuacja
> ze zwichami). Wkoncu jednak doszedlem do tego, iz wywolywana jest ta
> sytuacja jakims bledem w sterowniku od C-Medi. No to zaczalem instalowac
> rozne wersje sterow i kiszka.
> A karta siedziala od poczatku w kompie.

W takim razie:
1) "Żąglerka" kartami. Sprawdź w manualu od mobo, które PCI nie mają
dzielonych przerwań i do takiego przełóż (jeśli zajdzie potrzeba) karte.
2) Zmień w biosie ustawienia odnośnie przerwań; sprawdź czy coś da zmiana
'PNP OS INSTALLED', 'ASSIGN IRQ FOR USB'.
3) A może to nie ma nic wspólnego z dźwiękówką i USB? Co to za mobo? Jaki
chipset i jakie stery do niego zainstalowałeś?
4) I na koniec: Nie zaszkodzi przetestować RAM. ;D

--
    Michu <michu_at_albedo.art.pl>
"Lubię pracę. Praca mnie fascynuje. Potrafię godzinami siedzieć