Re: Jaki Tuner TV polacacie ?

Autor: Mariusz (mkwytnijto_at_popnet.pl)
Data: Wed 28 Apr 2004 - 10:47:27 MET DST

> Wewnętrzny pod PCI, pracujący pod systemem Windows 2000/XP, a zależy mi na
> jakości obrazu i dzwięku, wyposazeniu w pilota, mozliwości nagrywania do
> formatów MPG 2 i 3.

Mam, używam, chwalę: WinFast Tv 2000 Expert i zero problemów. Ma co chcesz!
(i to jakie wygodne, nagrywanie itp. obsługiwane z pilota jak w
magnetowidzie, także odtwarzanie plików MPG i Tv jednoczesnie PIP)
Jedyna wada jaką odkryłem to brak mozliwości ustawienia ręcznego programu.
(ręczne strojenie)
Miałem wcześniej FlyVideo, ale nie dla Win XP on stworzony. I nie ta
funkcjonalność.

--
Mariusz