Obudowa tlumiaca dzwieki i wibracje?

Autor: latet (latet_at_rr.pl)
Data: Wed 28 Apr 2004 - 10:20:10 MET DST

Witam,

Czy są jakieś obudowy pecetowe, w typowym rozmiarze,
ktore zaprojektowane są z myślą o lepszym niż przeciętnie
wytłumianiu hałasów, zwłaszcza niskotonowych wibracji
dysków twardych?
Czy to po prostu przypadek, ze jedne wibrują mniej, inne bardziej?

Osobiscie szum wiatraczków nie przeszkadza mi tak bardzo
jak nieustanne, falujące, niskie wibracje, ktorych źródłem sa twardziele...
(dla fanów wody - chlodzenie wodne tego nie rozwiąże).

W ramach mojej obudowy probowalem juz wszystkich sztuczek,
ale nadal wibruje doprowadzając mnie do szału.

Czy możecie polecić odpowiednia obudowę?
(zasilacz nieistotny, bo i tak przełożyłbym swojego Chiefteca).

Dzieki,

Latet