Re: Obudowa tlumiaca dzwieki i wibracje?

Autor: fv (fake_at_cybax.com)
Data: Wed 28 Apr 2004 - 10:34:16 MET DST

latet claimed:
> Czy są jakieś obudowy pecetowe, w typowym rozmiarze,
> ktore zaprojektowane są z myślą o lepszym niż przeciętnie
> wytłumianiu hałasów, zwłaszcza niskotonowych wibracji
> dysków twardych?
> Czy to po prostu przypadek, ze jedne wibrują mniej, inne bardziej?

Przypadek.

> Czy możecie polecić odpowiednia obudowę?
> (zasilacz nieistotny, bo i tak przełożyłbym swojego Chiefteca).

Ja myślałem że enlight jest solidnie wykonany i że z powodu ciężaru
ścianek bocznych nie będzie wibracji. Jakże się zawiodłem :/

Teraz sobie myślę że jak sam czegoś nie zrobię porządnie to nikt mi tego
nie zapewni. Innymi słowy: najskuteczniejsze są sprawdzone i polecane
przez grupę sposoby wytłumiania.

Przykładowo żadna obudowa nie zapewni Ci takiego tłumienia dysków jak
powieszenie ich w slocie 5'25" na gumach.

--
         :: ircnet: fv ::
      :: tlenID: fastviper ::