Re: Obudowa tlumiaca dzwieki i wibracje?

Autor: Radek K. (radek678_at_usun_to.wp.pl)
Data: Wed 28 Apr 2004 - 17:19:02 MET DST

latet wrote:

> Czy możecie polecić odpowiednia obudowę?
> (zasilacz nieistotny, bo i tak przełożyłbym swojego Chiefteca).

Obudowy Chiefteca sa z dosc grubej blachy. U mnie w takiej nic nie wibruje.
Mozesz kupic bez zasilacza. Np. www.angela.pl (no i chyba najwiekszy wybor).
Oczywiscie sa tez rozwiazania innych firm. Nawet dzisiaj mi gdzies w necie
przemknela obudowa specjalnie wytlumiona bodajze Enlight-a (nie jestem
pewien), ale nie pomne juz na jakiej stronie.

Pozdrawiam