Re: Jaki monitor LCD??

Autor: Jacek Osiecki (joshua_at_ceti.pl)
Data: Wed 28 Apr 2004 - 10:17:58 MET DST

Dnia Tue, 27 Apr 2004 18:02:33 +0200, Darek napisał(a):

> A jaki masz czas reakcji matrycy w tym Samsungu?

Według producenta (http://www.samsung.com/pl/products/monitor/tft/slim/173t.asp)
jest to 25ms.

> Przy jakim czasie matrycy nie ma takiego smużenia przy przewijaniu stron
> www?

Zaryzykuję stwierdzenie, że nie ma monitorów LCD na których smużenia by nie
było widać... Różnice wynikają raczej ze sposobu liczenia tego czasu reakcji
matrycy - czasami podawany jest tylko czas zapalania piksela, czasami tylko
gaszenia, czasami łączny... A żeby czas reakcji był niezauważalny, to pewnie
powinien być jednocyfrowy, i to pewnie poniżej 5ms - a takich LCD nie ma jak
na razie.

Jeśli masz trochę kasy - pójdź do MM, kup LCD (obecnie w krakowskim MM są
samsungi 172T, 173T, 174T - o tyle ciekawe że do ostatniego polski samsung
się nie przyznaje ;) i jak się nie spodoba - możesz zwrócić i wymienić na
coś innego...

Pozdrawiam,

--
Jacek Osiecki