Re: komputer do TV - problemy napiec - kto zna wszystkie

Autor: Jozef (jozef000_NO_SPAM__at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 28 Apr 2004 - 10:02:32 MET DST

> Zdazylem sie zorientowac ze problem lezy w roznicach napiec i
uziemieniu.
> Poniewaz jestem w tych sprawach kompletnym lajkonikiem chcialem
spytac czy ktos
> ma kompletny i prosty dla zwyklych niezaznajomionych z elektronika
> userow "przepis" na bezpieczne podlaczenie komputera do TV i
gwarancje dlugiej
> i bezawaryjnej eksploatacji?

[ciach]

Moja recepta:
1. Komputer podłączony do gniazda z bolcem (+listawa albo UPS) (jak
nie wiesz jak to niech to zrobi elektryk)
2. Jeżeli korzystasz z instalacji antenowej typu antena zbiorcza,
kablówka... to separator galwaniczny do anteny (do nabycia w dobrych
sklepach z antenami - ok. 30 zł). Jak nie chcesz separatora, to
podczas połączenia z komputerem wyjmuj antenę.
4. Nie widziałem telewizora z kablem do podłaczenia do gniazda z
bolcem, więc raczej nie ma znaczenia.
3. Podłączenie komputera kablem chinch albo S-Video z ewentualną
przejściówką na EURO. Nie radzę kupować najtańszych! Ja stosuję chinch
(Composite). Do podłączenia od strony karty graficznej ewntualna
przejściówka dostarczona z kartą.

--
Józef
Nie odpowiadam za szkody...