Re: komputer do TV - problemy napiec - kto zna wszystkie

Autor: Pat (pat12WYTNIJTO_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 28 Apr 2004 - 17:44:39 MET DST

> Moja recepta:
> 1. Komputer podłączony do gniazda z bolcem (+listawa albo UPS) (jak
> nie wiesz jak to niech to zrobi elektryk)
> 2. Jeżeli korzystasz z instalacji antenowej typu antena zbiorcza,
> kablówka... to separator galwaniczny do anteny (do nabycia w dobrych
> sklepach z antenami - ok. 30 zł). Jak nie chcesz separatora, to
> podczas połączenia z komputerem wyjmuj antenę.
> 4. Nie widziałem telewizora z kablem do podłaczenia do gniazda z
> bolcem, więc raczej nie ma znaczenia.
> 3. Podłączenie komputera kablem chinch albo S-Video z ewentualną
> [...]

Dzieki za odpowiedz.
Ad1. Komputer jest podlaczony do gniazda z bolcem (caly dom (nowy blok) ma
tylko takie gniazdka) przez listwe.

Ad2. W porzadku poszukam albo bede wyjmowal antene.
Dodatkowe pytanie czy mozna taki separator kupic na kabel laczacy komputer z
telewizorem? Jezeli dobrze rozumiem gwarantowalby on nieprzenoszenie zadnych
nieporzadanych napiec miedzy tymi urzadzeniami i 100% bezpieczenistwo

Ad3.Czy telewizor trzeba podlaczac do listwy komputera?

Ad4.Tez musze zastosowac chich (karta ma wyjscie s-video i chinch ale
telewizor -50hz panasonic - jak sie zdazylem zorientowac nie obsluguje s-video.
Jaki to jest nie tani przewod i po czym go poznac. rozumiem ze musi to byc
3Rca=3Rca i przejsciowka z 2Rca na maly jack jezeli chce miec dzwiek?

Jeszcze raz dzieki
Pat