Re: Kupione na Allegro - ... i wielki problem z laptopem :(

Autor: Fosgate (fosgate_at_to.pl)
Data: Wed 28 Apr 2004 - 09:45:28 MET DST

> Czyli nie kupil na Allegro.

I do tego złamał regulamin Allegro. Kupowanie poza aukcją jest zabronione.
Chłopak jest w kropce, napolicję iść nie może bo zabiorą sprzęt i posądzą
o paserstwo, do Allegro nie może się zwrócić bo kupił poza i jeszcze mu
konto zawieszą, do sprzedawcy udać się nie może bo jeszcze po łbie
dostanie. Gdyby wydał 100zł to machnąłby ręką. Ale wydał napewno dużo
więcej i teraz się stresuje, skracając sobie z każdą godziną życie o kilka
dni. Dajcie już mu spokój, nie dokładajcie więcej do pieca, jest przecież
świadomy tego co zrobił, niestety dopiero po fakcie. Ma kosztowną lekcję
na przyszłość. To i tak dobrze, że nie kupił np. samochodu z bitymi
numerami albo domu z obciążoną hipoteką.

Moja rada. Kup w ten weekend kolejowy "bilet turystyczny", kosztuje 50 zł
i ważny jest od piątku wieczór do poniedziałku wieczór i możesz na nim
jeździć ile razy chcesz i gdzie chcesz ale tylko pociągami Przewozów
Regionalnych a nie Inter City (czyli w większości expressami). Jedź do
tego Szczecina i za w sumie 100 zł masz problem z głowy. Ale sumienie
nadal będzie cię męczyć, na to nie ma lekarstwa...
RF