Serwis LG- totalna porazka

Autor: shado (shado_at_//wytnij\\@pf.pl)
Data: Tue 27 Apr 2004 - 23:42:43 MET DST

 Rok temu kupilem nagrywarke lg, ktora zwalila sie po 5 dniach
oddalem ja do serwisu-wrocila po miesiacu
no coz tak bywam kazdy moze miec pecha
kupilem do firmy druga nagrywarke lg
oczywiscie byla zepsuta na dzien dobry
trafila do serwisu (nawet nie zapytali co jej jest)-wrocila po 3 tyg
zeby bylo smieszniej o ile przedtem nie nagrywala plyt to teraz ani nie nagrywa ani nie odczytuje
zastanawia mnie tylko jak mozna wyslac klientowi z serwisu sprzet w jeszcze gorszym stanie niz oddal
przez te 2 nagrywarki musielismy byc juz 5 razy w serwisie i nagrywarek nie bylo u nas juz ponad 2 msc lacznie
wyslalem oczywiscie maila do serwisu do warszawy (tam niby naprawiali nagrywarke)z moja opinia na ten temat ale oczywiscie mnie zlali i nawet nie odpisali
zdecydowanie z czystym sumieniem nie polecam zakupow produktow tej badziewnej firmy

--
pozdrawia serdecznie Shado
"Tylko dwie rzeczy sa nieskonczone: wszechswiat i glupota ludzka,