Re: audigy 2

Autor: Pawel (pawelral_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 27 Apr 2004 - 22:49:40 MET DST

Użytkownik "fv" <fake_at_cybax.com> napisał w wiadomości

> Pawel claimed:
>
> Czyli za np. 800zł nie kupię dobrych głośników, tak ? *Nowych*. Nie
> kupię ? Chyba jednak kupię[1]. Nie mówiąc o używanych[2]. Problem w tym

/ciach/
Oczywiście że kupisz za 800. Są całkiem niexłe gośniki w takich niskich
cenach - chociażby tannoye.
One do komputera nadają sie jak najbardziej.Ale dolicz do tego
wzmacniacz- wychodzi suma już ~1000-1500zł.
Wtedy poczujesz różnice.Ale nie zauwazysz jej dokąłdając 50zł i kupując
karte audigy zamiast SB live!
I tak można poprawić dziek w PC=- ale nie zrobisz za tą sume zestawu
grajacego bo jak pisałem wyżej to koszt samych głośników zaczyna sie od
1500zł...