Re: Athlon XP 1700+ czy Athlon 1,4 ?

Autor: Tomek (c6_nospam_at_wp.pl)
Data: Tue 27 Apr 2004 - 22:57:20 MET DST

> to pamietaj ze te dipy w instrukcji są dogórynogami (jak sie płyte
> normalnie ustawi, czyli od strony z gniazdem zasilacza na górze)
> ja sie tak zrobiłem i tez na poczatku miałem za mało, a potem mojego
> duronka 650 pusciłem na 1150!!!
> przezył:)

Sprawdzalem na dwa sposoby - a raczej wybieralem takie ustawienia, zeby na
dwa sposoby nie bylo zbyt wysokiego mnoznika:) Problem w tym, ze ustawienia
kompletnie nie zgadzają sie ze specyfikacją - ani normalnie, ani "do góry
nogami".... Moze źle połączylem mostki na procesorze ? Nie wszystkie albo
co?
Tomek