Re: Serwis LG- totalna porazka

Autor: Nusia (nusinika_at_bbbtenbit.pl)
Data: Tue 27 Apr 2004 - 23:16:23 MET DST

opinia na ten temat ale oczywiscie mnie zlali i nawet nie odpisali
zdecydowanie z czystym sumieniem nie polecam zakupow produktow tej
badziewnej firmy

a to łobuzy no! dziwi mnie tylko to, że się psuły, ja kupowałam już w 3
takie nagrywarki w mojej karierze i wszystkie chodzą bez zająknięcia.
Tfu, a teraz kupiłam monitor LG, nawet mnie nie strasz ;)

--
Masz chwilę? wypełnij ankietę do mojej mgr :
http://myometis.republika.pl/ankieta.htm