Re: (dlugie) pł.gł. EPOX RDA3+ tego jeszcze nie bylo

Autor: Grzegorz Golinczak (greq24wroc.WYTNIJ_at_gazeta.pl)
Data: Tue 27 Apr 2004 - 12:22:25 MET DST

Przemek_Szrk <szarkiz_at_gazeta.pl> napisał(a):

> Spokojnie.. ja tez tak mam.
> Zdarze sie to bardzo rzadko ale jednak.
> Zazwyczaj jak dokladam nowy dysk.

No wlasnie, nie ma reguły na to kiedy jej odbije. Raz po miesiacu, a kiedy
indziej 2 x w tygodniu. ALe jak to moze byc normalnie kiedy ani nie zmieniam
sprzetu ani nie grzebie w BIOSie? J jak tu mowic ze plyta jest stabilna (a
ponoc z tego slynie).

> Normalka. Procesor ma zblokowany mnoznik na stałe.
> A'propos... mnoznik i FSB to dwie rozne sprawy, natomiast Ty polaczyles
> je w jedno ;).

Racja, mój blad, czeski zreszta. To z pospiechu.
Od kiedy AMD blokuje swoje procki? Znowu mam pecha i nie uda mi sie podkrecic
procka? (na razie nie chce, ale kiedys moze bede chcial go troche podrasowac)
i dlaczego w biosie nie wraca do ustawien "standardowych" tylko nadal
pokazuje te np 11,5 ? Jak dla mnie to troche dziwne.

> O nic.. plyta jest jak najbardziej sprawna, jesli oczywiscie opisales
> jej juz wszystkie "nieprawidlowe" objawy.

Przemku, nie wiem czy to jest normalne, bo jakby mi tak dzialal serwer to
chyba bym sie pociol. Producent/ci wypuszcza niedopracowany sprzet i skoro
wiekszosc ma takie same problemy to juz uchodzi za norme. Kiedys sprzet nie
byl taki awaryjny.

Dzieki ze znalazles chwilke na przebrniecie przez ten przydlugawy watek.
Pozdrawiam Cie