Re: (dlugie) pł.gł. EPOX RDA3+ tego jeszcze nie bylo

Autor: Przemek_Szrk (szarkiz_at_gazeta.pl)
Data: Tue 27 Apr 2004 - 13:34:05 MET DST

Użytkownik "Grzegorz Golinczak" <greq24wroc.WYTNIJ_at_gazeta.pl> napisał w
wiadomości news:c6lc91$pg$1_at_inews.gazeta.pl...
> No wlasnie, nie ma reguły na to kiedy jej odbije. Raz po miesiacu, a kiedy
> indziej 2 x w tygodniu. ALe jak to moze byc normalnie kiedy ani nie
zmieniam
> sprzetu ani nie grzebie w BIOSie? J jak tu mowic ze plyta jest stabilna (a
> ponoc z tego slynie).

"Kazda wystarczająco wysoko rozwinieta technologia nie rozni sie
niczym od magii" ;)
U mnie wystarczy wejsc do biosu i zapisac zmiany bez wprowadzania
jakichkolwiek zmian ;).

> Racja, mój blad, czeski zreszta. To z pospiechu.
> Od kiedy AMD blokuje swoje procki?

Bartony ?... od 40-go tygodnia ich produkcji.
Dane o serii i tygodniu produkcji znajdziesz na tabliczce ponizej rdzenia.

> Znowu mam pecha i nie uda mi sie podkrecic procka?

Nic bardziej mylnego. Ja tam sobie chwale mojego Bartona
z zablokowanym mnoznikiem.
Bez problemu idzie na 200x11 bez koniecznosci podnoszenia napiecia.

> (na razie nie chce, ale kiedys moze bede chcial go troche podrasowac)
> i dlaczego w biosie nie wraca do ustawien "standardowych" tylko nadal
> pokazuje te np 11,5 ? Jak dla mnie to troche dziwne.

eee tam... to akurat normalne... skoro wymusiles jakas wartosc
Bios sam z siebie nie bedzie jej zmienial, to za to ze dziala po swojemu
mozna winą obarczyc procesor, ktory nie pozwala sobie zmienic
mnoznika.

> Przemku, nie wiem czy to jest normalne, bo jakby mi tak dzialal serwer to
> chyba bym sie pociol. Producent/ci wypuszcza niedopracowany sprzet i skoro
> wiekszosc ma takie same problemy to juz uchodzi za norme. Kiedys sprzet
nie
> byl taki awaryjny.

to fakt.
Zasilacze zawsze dzialaly, nie paliły sie i nigdy nie brakowalo im mocy.
To sie nazywa unifikacja... ktora niestety ma swoje rowniez zle strony.
Kiedys co byc nie kupil, bylo to podobne do malego szarego klocka.
Teraz mozesz przebierac w ksztaltach, kolorach, dodatkach.
Niektorzy wiec zamias na jakosc poszli na ilosc. Zaczeto produkowac
efektownie ale efektywnie wcale.
"Takie czasy " - rzekła Wania pokazując zegarek ;).

pozdr.
Przemek.