Re: Jaki monitor LCD??

Autor: Jacek Osiecki (joshua_at_ceti.pl)
Data: Tue 27 Apr 2004 - 12:17:46 MET DST

Dnia Thu, 22 Apr 2004 19:36:04 +0200, __3xT napisał(a):
> W dniu 2004-04-22 18:52, Jarocki postanowil napisac:

Szukanie niewiele da - technologie się zmieniają, a konkretów bardzo, bardzo
mało - w większości dyskusji i testów :)

> Chodziło mi raczej o konkretne, sprawdzone modele, ale dzięki za info.

Ja kupiłem Samsunga 173T - i jestem z niego bardzo zadowolony. Oczywiście
podstawa to podłączenie przez złącze DVI - wygoda obsługi, a także jakość
obrazu.

Smużenie - cóż, zarówno przy przesuwaniu okien jak i przy przewijaniu strony
WWW _da_ się je zauważyć, ale nie jest to coś strasznego i specjalnie nie
przeszkadza... Bez najmniejszego problemu można oglądać filmy, grać (grałem
w NFS-HP2), przez chwilę nawet testowałem kartę telewizyjną (niestety
musiałem się jej pozbyć - Epox na nforce2 nie toleruje kart telewizyjnych)
i też było całkiem znośnie...

Krótko mówiąc: smużenie jest, da się zauważyć - ale nie stwierdziłem by mi w
czymkolwiek przeszkadzało.

Pozdrawiam,

--
Jacek Osiecki